Get Appointment

  • contact@fizcon.com
  • +(123) 456 7890
Evenementen

Evenement Je bedrijf in begrijpelijke taal van Mieke van Kreuningen van Taalpraktijk Mieke Prins

04-11

Je bedrijf in begrijpelijke taal

Mieke van Kreuningen - Taalpraktijk Mieke Prins

vrijdag 04 november | 12:00 uur | Online meeting | Online | € 19,00

Teksten die al je lezers meteen snappen.

Ongeveer de helft van de Nederlanders heeft moeite om de teksten van e-mails, folders en websites te begrijpen. Dat komt doordat niet iedereen zo goed kan lezen als we denken. In deze lunchsessie krijg je inzicht in de meest gemaakte fouten. Maar belangrijker nog, je krijgt je tips om dit anders te doen. Voor teksten die al je lezers meteen snappen. Aan de hand van voorbeelden neemt Mieke je mee in do's and don'ts: Welke woorden gebruik je wel, en welke liever niet? Hoe krijg je het beste je boodschap over en wat betekent dat voor de opbouw van je tekst? Wat doet lay-out voor je tekst? Wat is nou de meest ideale zin?

Kortom: Boordevol tips voor een scherpe tekst, die mensen wél snappen. Je lezers zullen je dankbaar zijn!

Inschrijven

10-01

De impact van zakelijke beslissingen

Danielle Pascal Verzijl - Danielle Pascal

dinsdag 10 januari | 16:00 uur | Netwerk meeting | Gouda e.o. | € 25,00

Ieder besluit van de CEO heeft gevolgen

Inschrijven Meer informatie

27-09

Overzichtelijke websites

René van Maanen - Webburo Spring

dinsdag 27 september | 16:00 uur | Netwerk meeting | Webburo Spring - Gouda | € 25,00

Zorg voor een overzichtelijke website en vergroot je markt

Inschrijven Meer informatie